Med podcast og video så KOSMOS en ny måde at tiltrække kunder i en traditionelt tænkende branche, hvor top-of-mind-engagerende content ikke er en prioritet. Resultaterne? De taler for sig selv.
Med podcast og video så KOSMOS en ny måde at tiltrække kunder i en traditionelt tænkende branche, hvor top-of-mind-engagerende content ikke er en prioritet. Resultaterne? De taler for sig selv.
Detailed conversations about a rapidly changing Construction Industry. Discussions about the future of Construction: BIM, digitization, sustainability, industry collaboration, the power of data, digitalization and much more.
Topics that all need to be considered, if you want to secure your place in the Construction Industry of tomorrow.
“Specialist Commercial and Sustainability management services to the global construction industry. Creating and implementing quality commercial and sustainability standards and processes through digitisation and automation.”
Der bliver ikke lagt fingre i mellem, når Ross inviterer en række gæster i studiet for at tale om morgendagens “Construction Industry”
De tør gå til den! De tør provokere! De tør udfodre Status Quo!
Det resulterer også i, at andre i branchen sidder pigefornærmet tilbage, men podcastens målgruppe storelsker indholdet. Selvsamme målgruppe som køber KOSMOS’ ydelser og tjenester.
Strategien er klar. Episoderne optages – både på video og lyd, hvorefter guldkorn, provokerende statements og konkret know-how deles flere gange ugentligt på LinkedIn.
Det er simpelt, let at eksekvere og resultaterne taler for sig selv: Podcastens indhold har genereret en meromsætning på min. 7,5 mio. kr. og hundredtusindvis af visninger af LinkedIn.
Indrømmet. Ross og holdet bag KOSMOS er naturtalenter bare en mikrofon og behøves ikke den store guidance til at levere solidt, engagerende og værdiskabende indhold.
Ugli Fruit Productions har hjulpet med konceptudviklingen – samt produktionen og redigering af podcastepisoderne til Inventing Construction. Min gode samarbejdspartner Laurits Boile redigerer YouTube-episoderne og de små videobits på 30-60 sek., som KOSMOS har styr succes med på LinkedIn.
Generelt har vi skræddersyet en proces, hvor vi optager 4-6 episoder på engang, hvorefter vi sørger for alt efterfølgende. Det eneste Ross og teamet skal gøre er at møde op og “sige noget klogt”. Det er nemt, enkelt og uden besvær.
Podcast- and videocontent differentiates us from other companies. For any considering content I would say: Just start doing it! Our ROI on our podcastcontent is unmeasureable. Being constant (on content) means that we’re always in the minds of potentiel clients.
Ross Griffin – Founder af KOSMOS
Skal vi også skabe en podcast til dig?
Vil du også opnå større kendskab og tillid hos din målgruppe ligesom TALK International? Så book en gratis og helt uforpligtende sparring i 30 minutter allerede i dag.
Vil du læse mere om, hvordan en podcast kan løfte din forretning? Samt få flere fakta om, hvor effektivt et marketingværktøj en podcast er? Så hent den gratis guide til, hvordan dit firma får succes med podcasting.