Vi hjælper jer til succes med et medie, hvor i får stor loyalitet og kan fastholde lytterne i længere tid ad gangen. Det giver dig de bedste muligheder for at formidle personerne, passionen og dedikationen i netop din virksomhed
Men først svarer jeg på alle dine spørgsmål, hjælper dig med at skabe det rigtige koncept og sørger for, at din podcast bliver hørt – og er værd at lytte til.
Som menneske og din kommende samarbejdspartner er jeg:
– så der bliver skabt ro om tingene, uden at der opstår usikkerhed om målet.
– som skaber den perfekte lytteoplevelse, uden personlighed og passion forsvinder.
– selvom vi er bagud, bevarer jeg roen og overblikket, så vi når i mål til aftalt tid.
Hver dag:
Jeg behandler alle ens, uanset forskelle i vores overbevisning.
Du skal altid kunne regne med det, vi har aftalt.
Det skal lyde 100 gange bedre, end hvis du gjorde det selv.
Stifter af Ugli Fruit Productions
– men egentlig er jeg bare en kæmpe podcast-entusiast
Siden jeg gik ud af gymnasiet i 2008, har jeg arbejdet med ledelse. Jeg har bl.a. stået i spidsen for McDonald’s restauranter, en jem & fix butik samt to Carl’s Jr. restauranter.
Derfor har jeg en kæmpe passion for ledelse, og da jeg ligeledes har en stor interesse for journalistik, stiftede jeg i foråret 2019 min egen podcast ”Ledelse Gennemtænkt”.
Egentlig var formålet med Ledelse Gennemtænkt at prøve noget nyt. Målet var 20-30 lyttere om ugen. Men det blev til langt mere end det.
I dag har den stadig flere hundrede unikke lyttere og i episoderne kan du møde flere prominente gæster som Imran Rashid, Mikael Kamber, Bastian Overgaard og Stine Bosse.
Samtidig blev Ledelse Gennemtænkt også startskuddet til Ugli Fruit Productions.
Her er missionen at sprede den gode fortælling om podcasting og hjælpe andre i gang med deres eget show. For det er en stor jungle at finde rundt i udstyr, koncept og alt det andet, du ikke lige tænker på, hvis du er helt ny podcaster.
Jeg har brugt 1000+ timer på at studere, undersøge og virkelig nørde med podcastmediet. Den viden, erfaring og knowhow vil jeg bruge til at hjælpe virksomheder med at blive hørt, blive kendte og få skabt den gode relation til deres målgruppe.
Jeg sad som mange andre i opstartsfasen en aften og brugte timer på at finde på et navn til min virksomhed. Der blev spekuleret i eksempelvis Linneberg Productions, og PodMedia.
Men det var simpelthen for kedeligt.
Så pludselig! Under min søgning gik det op for mig, at flere virksomheder havde en frugt i deres navn - bl.a. Pineapple Produktions. Det synes jeg var sjovt og anderledes.
Under en søgning på “funny fruit names” poppede Ugli Fruit op. Og jeg tænkte; “Hvad dælen er en Ugli Fruit? Jeg aner det ikke, men jeg kan lide det. ”
Det viser sig, at en Ugli Fruit (Udtales ”Ugly Fruit”) er en selvopstået krydsning mellem en appelsin, en mandarin og en grapefrugt. Den blev første gang dyrket i Brown’s Town i Jamaica i 1914.
Ugli-frugten har sit navn efter den uindbydende, rynkede, grøngule skal, som sidder løst omkring det orange citruskød. Den er lidt mindre end en grapefrugt og har færre kerner. Smagen læner sig mere op ad den søde klementin end den bitre grapefrugt.
Det har intet med podcasting eller produktion at gøre – men jeg var solgt. Og det passer helt perfekt til min lidt skæve personlighed, og min helt nede på jorden-tilgang, til det jeg laver.
Vil du høre mere om, præcis hvad jeg og Ugli Fruit Productions kan gøre for netop din virksomhed?
Så book 30 minutters gratis og helt uforpligtende sparring om, hvordan du kan skabe købeklare kunder med en podcast.
Vil du læse mere om, hvordan en podcast kan løfte din forretning? Samt få flere fakta om, hvor effektivt et marketingværktøj en podcast er? Så hent den gratis guide til, hvordan dit firma får succes med podcasting.