Bliv hørt,

BLIV KENDT

Og skab den gode relation

Jeg hjælper dig til succes med et medie, hvor du får stor loyalitet og kan fastholde lytterne i lang tid ad gangen. Det giver dig de bedste muligheder for at formidle passionen, dedikationen og hjerteslaget i netop din virksomhed.

se hvorfor du bør podcaste

portræt af jakob linneberg
stempelkaffe illustration

Kaffedrikkende humorist

Som menneske og din kommende samarbejdspartner er jeg:

Professionel uformel

– så der bliver skabt ro om tingene, uden at der opstår usikkerhed om målet.

Tilbagelænet perfektionist

– som skaber den perfekte lytteoplevelse, uden personlighed og passion forsvinder.

Tidsoptimistisk realist

– selvom vi er bagud, bevarer jeg roen og overblikket, så vi når i mål til aftalt tid.

Jeg hjælper dig til en succesfuld podcast

Men først svarer jeg på alle dine spørgsmål, hjælper dig med at skabe det rigtige koncept og sørger for, at din podcast bliver hørt – og er værd at lytte til.

Det er en stor beslutning at starte en podcast
Er du ny ud i podcasting, er der mange spørgsmål, som trænger sig på. Både omkring teknikken, planlægningen, det praktiske omkring optagelserne, og hvordan du får indfanget og skabt en trofast skare af lytterne.

Samtidig kræver podcasting en større investering i form af tid til planlægning, optagelse og efterbehandling. Samt indkøb af professionelt udstyr til produktionen og udgifter til markedsføring.

Det kan nemt få dig til at blive i tvivl om, hvorvidt det er alt besværet værd, og om podcasting i det hele taget er noget, som kan ses på bundlinjen.
En færdig pakkeløsning …
Her kan jeg træde til med en færdig pakkeløsning, som hjælper dig med at få styr på:

• Det rigtige koncept til din målgruppe

• Lyttelækre og interessante episoder

• At blive fundet og lyttet til af de rigtige
… som fjerner din usikkerhed og tvivl
Jeg stiller op med knowhow, teknik og erfaring, så du får fjernet enhver usikkerhed og tvivl om, hvorvidt podcasting virker for din virksomhed.

Det giver dig ro på, så du kan være den bedste version af dig selv på de episoder, vi optager – alene med dig eller sammen med kolleger, spændende kunder, samarbejdspartnere eller gæster udefra.

Jeg gør dig hørt og kendt, så du får skabt den gode relation til netop den målgruppe, der er størst chance for, bliver kunder i din virksomhed.

Det er en stor beslutning at starte en podcast

Er du ny ud i podcasting, er der mange spørgsmål, som trænger sig på. Både omkring teknikken, planlægningen, det praktiske omkring optagelserne, og hvordan du får indfanget og skabt en trofast skare af lytterne.

Samtidig kræver podcasting en større investering i form af tid til planlægning, optagelse og efterbehandling. Samt indkøb af professionelt udstyr til produktionen og udgifter til markedsføring.

Det kan nemt få dig til at blive i tvivl om, hvorvidt det er alt besværet værd, og om podcasting i det hele taget er noget, som kan ses på bundlinjen.

En færdig pakkeløsning …

Her kan jeg træde til med en færdig pakkeløsning, som hjælper dig med at få styr på:

• Det rigtige koncept til din målgruppe

• Lyttelækre og interessante episoder

• At blive fundet og lyttet til af de rigtige

… som fjerner din usikkerhed og tvivl

Jeg stiller op med knowhow, teknik og erfaring, så du får fjernet enhver usikkerhed og tvivl om, hvorvidt podcasting virker for din virksomhed.

Det giver dig ro på, så du kan være den bedste version af dig selv på de episoder, vi optager – alene med dig eller sammen med kolleger, spændende kunder, samarbejdspartnere eller gæster udefra.

Jeg gør dig hørt og kendt, så du får skabt den gode relation til netop den målgruppe, der er størst chance for, bliver kunder i din virksomhed.

Jordbunden med blikket rettet mod stjernerne

Hver dag:

Møder jeg folk, som de er

Jeg behandler alle ens, uanset forskelle i vores overbevisning.

Holder jeg, hvad jeg lover

Du skal altid kunne regne med det, vi har aftalt.

Gør jeg mig ekstremt umage

Det skal lyde 100 gange bedre, end hvis du gjorde det selv.

rumraket illustration

Om Jakob Sloth Linneberg

Stifter og CEO hos Ugli Fruit Productions – men egentlig er jeg bare en kæmpe podcast-entusiast

jakob linneberg

Fra student til podcaster

Siden jeg gik ud af gymnasiet i 2008, har jeg arbejdet med ledelse. Jeg har bl.a. stået i spidsen for McDonald’s restauranter, en jem & fix butik samt to Carl’s Jr. restauranter.

Derfor har jeg en kæmpe passion for ledelse, og da jeg ligeledes har en stor interesse for journalistik, stiftede jeg i foråret 2019 min egen podcast ”Ledelse Gennemtænkt”.

Passionen for podcast

mikron på tripod illustration

Egentlig var formålet med Ledelse Gennemtænkt at prøve noget nyt. Målet var 20-30 lyttere om ugen. Men det blev til langt mere end det.

I dag har jeg flere hundrede unikke lyttere, et stort netværk inden for ledelsesverdenen og har haft flere prominente gæster med som Imran Rashid, Mikael Kamber, Bastian Overgaard og Stine Bosse med i min podcast.

Samtidig blev Ledelse Gennemtænkt også startskuddet til Ugli Fruit Productions.

Ugli Fruit Productions

elpære og kuglepen illustration

Her er missionen at sprede den gode fortælling om podcasting og hjælpe andre i gang med deres egen podcast. For det er en stor jungle at finde rundt i udstyr, koncept og alt det andet, du ikke lige tænker på, hvis du er helt ny podcaster.

Jeg har brugt 1000+ timer på at studere, undersøge og virkelig nørde med podcastmediet. Den viden, erfaring og knowhow vil jeg bruge til at hjælpe virksomheder med at blive hørt, blive kendte og få skabt den gode relation til deres målgruppe.

Hvorfor hedder firmaet

Ugli Fruit Productions

Jeg sad som mange andre i opstartsfasen en aften og brugte timer på at finde på et navn til min virksomhed. Der blev spekuleret i eksempelvis Linneberg Productions, og PodMedia.

Men det var simpelthen for kedeligt.

Så pludselig! Under min søgning gik det op for mig, at mange podcast-producenter havde en frugt i deres navn.

Under en søgning på “funny fruit names” poppede Ugli Fruit op. Og jeg tænkte; “Hvad dælen er en Ugli Fruit? Jeg aner det ikke, men jeg kan lide det. ”

Det viser sig, at en Ugli Fruit (Udtales ”Ugly Fruit”) er en selvopstået krydsning mellem en appelsin, en mandarin og en grapefrugt. Den blev første gang dyrket i Brown’s Town i Jamaica i 1914.

Ugli-frugten har sit navn efter den uindbydende, rynkede, grøngule skal, som sidder løst omkring det orange citruskød. Den er lidt mindre end en grapefrugt og har færre kerner. Smagen læner sig mere op ad den søde klementin end den bitre grapefrugt.

Det har intet med podcasting eller produktion at gøre – men jeg var solgt. Og det passer helt perfekt til min lidt skæve personlighed, og min helt nede på jorden-tilgang, til det jeg laver.

jakob linneberg

Få 30 minutters gratis sparring

Vil du høre mere om, præcis hvad jeg og Ugli Fruit Productions kan gøre for netop din virksomhed?

Så book 30 minutters gratis og helt uforpligtende sparring om, hvordan du kan skabe købeklare kunder med en podcast.

buet grøn pil

Tal dig til den næste ordre

Vil du læse mere om, hvordan en podcast kan løfte din forretning? Samt få flere fakta om, hvor effektivt et marketingværktøj en podcast er? Så hent den gratis guide til, hvordan dit firma får succes med podcasting.

Få svar på:

  • Hvorfor er podcasting blevet så populært
  • Hvorfor podcasting virker så effektivt
  • Hvor mange, der lytter til podcast herhjemme

Få en plan til:

  • Hvordan du kommer i gang med podcasting
  • Hvordan du tiltrækker og fastholder lytterne
  • Hvordan du bruger podcasts i markedsføringen
ebog om podcast

Få alt at vide om podcasting!

Tilmeld dig og få din guide

BOOK 30 MIN. UFORPLIGTENDE SPARRING