I et blodrødt marked havde Søren fra Zephyr Consulting brug for at skille sig ud på en engagerende og værdiskabende, men samtidig effektiv måde.
I et blodrødt marked havde Søren fra Zephyr Consulting brug for at skille sig ud på en engagerende og værdiskabende, men samtidig effektiv måde. Se bare her:
Den eneste konstant i vores verden er ironisk nok forandring, og har din virksomhed ikke fokus på og en klar retning for hvor i skal hen, så har i allerede tabt. I podcasten “Flyt dig eller bliv flyttet” bliver du som leder klædt på til at kunne navigere i en foranderlig verden, så du kan træffe gode beslutninger og dermed opnå bedre resultater, der i den grad kan mærkes på bundlinjen.
Zephyr Consulting er et konsulenthus, som er opkaldt efter Zephyr fra den græske mytologi.
Zephyr var den blide friske vestenvind, der bragteforårsregnen, så naturen kunne komme i fuldt flor. Hvor Zephyr gøder og bringer liv med vind og regn, hjælper vi virksomheder og organisationer med værktøjer og støtte, så de kan blomstre til gavn for virksomheden, medarbejdere og bundlinje.
På moderne dansk kaldet lederudvikling og virksomhedsrådgivning.
I en travl og omskiftelig hverdag ønskede Zephyr Consulting at skabe engagerende og tillidsvækkende indhold, der taler direkte til målgruppen – samtidig med, at produktionen skulle være skalerbar. Dette er blevet opfyldt med podcasten, som giver Søren og teamet indhold til resten af året.
Derfor designede vi i samarbejde med Laurits Boile en effektiv proces, hvor Søren “bare” skulle møde op. Vi optog de 12 episoder over 3 sessioner á 4 timer, som efterfølgende er blevet til:
Med andre ord: På 12 timer skabte vi engagerende og værdiskabende content til et helt år – nærmest uden at Zephyr skulle løfte en finger.
Ugli Fruit Productions har været med hele vejen – fra konceptudviklingen af podcasten til produktion og redigering af episoderne. Målet med konceptudviklingen er at skille podcasten ud fra andre ledelses-podcasts, mens forberedelsen af episoderne fokuserer på at fastholde lytterne så længe som muligt. For at gøre podcasten mere dynamisk trådte Jakob Sloth Linneberg til som vært. Hans primære opgave er at få Søren til at shine, men også at udfordre ham på sine holdninger – vel at mærke med de indvendinger og den skepsis, som målgruppen har til de forskellige emner.
“Jeg møder op, sætter mig ind og I har styr på det hele. Det har været en rigtig god proces, hvor vi har snakket tingene i gennem (emner etc.), hvad er endemålet og hvordan binder vi tingene sammen? Det synes jeg har været enormt behageligt at have med at gøre.”
Ross Griffin – Founder af KOSMOS
Skal vi også skabe en podcast til dig?
Vil du også opnå større kendskab og tillid hos din målgruppe ligesom TALK International? Så book en gratis og helt uforpligtende sparring i 30 minutter allerede i dag.
Vil du læse mere om, hvordan en podcast kan løfte din forretning? Samt få flere fakta om, hvor effektivt et marketingværktøj en podcast er? Så hent den gratis guide til, hvordan dit firma får succes med podcasting.